kan ik terwijl ik in de kalme periode april tot eind aug die betaalt wordt met overuren en dop een tweede job bijnemen? en hoe wordt dat geregeld

ik zou graag dus in de kalme periodes een extra job nemen deeltijds om wat extra te verdienen. maar kan dit? zoja hoe moet ik dat regelen met mijn uren ik wordt namelijk betaald in die periode met overuren die ik in de zeer drukke maanden gepresteert heb en beetje dop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dus eigenlijk neem je vakantie op door je overuren in te leveren? Ik denk dat je sowieso even moet overleggen met je werkgever, om na te gaan hoe zij hier tegenover staan. Al vind ik het raar dat als het rustig is in het bedrijf, jijzelf uren moet inleveren.

Bij een tweede job betaal je trouwens wel vaak extra belasting, afhankelijk van in welke schaal je zit. Dit kun je nagaan bij de belastingdienst.