Je kan alle beroepen met ADHD doen ik heb het zelf ook..
Ik ben dan misschien snel afgeleid of stel veel dingen uit ik kan wel alles.
Voordeel van ADHD is dat je vaak in iets goed bent (dat weet je van jezelf wel) . ik kan bijvoorbeeld heel goed tekenen, ontwerpen etc., als ik bijvoorbeeld is wil dat ben ik ook heel gedreven.
Je kan er alles mee kijk maar naar einstein die had ook ADHD ;)

Toegevoegd na 34 seconden:
Iets wil*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat zijn potentiële beroepen voor ADHD-ers?
Met zijn/haar positieve karaktereigenschappen kan een ADHD-er goed terecht in de volgende beroepen:
Brandweer
Politie
Ambulancedienst
Crisismanager
Accountmanager of verkoper
Reclamebureau (ideeëngenerator)
Artistieke beroepen (Kunstenaar, theater, TV)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cabaretier!
Ik heb de indruk dat adhd misschien wel een vereiste is voor dit ambacht als je kijkt naar het huidige cabaretpotentieel.