Waar kan ik werken op 16 jarige leeftijd?

Ik zou graag willen werken, aangezien ik door bepaalde redenen niet naar school ga de komende tijd. Ik ben sinds september 16 jaar geworden. Weten jullie leuke plekjes om te werken of waar ik mág werken? En hebben jullie voorbeelden van wat je allemaal kan/mag doen op mijn leeftijd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou supermarkt proberen werken wel meer jongens en meisjes onder de 18

Het beste antwoord

Je kan vaak wel in een winkel terecht. Misschien kledingwinkel of in de horeca misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Werken en leren (1 dag in de week) via ROC's door heel Nederland, bijvoorbeeld BBL.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens mij ben je tussen je 16e en 18e kwalificatieplichtig en MOET je naar school..........
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat MOET inderdaad, ja. Zoals ik zeg: ik heb er een reden voor en daarom ga ik een tijdje niet naar school tot ik een school heb gevonden die geschikt is. Ik vertel liever hier op internet niet uitgebreid van hoe of wat....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel succes/sterkte. Misschien is een BBL-opleiding de oplossing?!
Supermarkt, kledingwinkel, folders lopen, kranten lopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou ook vakken kunnen vullen in de supermarkten..
krantenwijken rijden.
folders rondbrengen,
en zelfs als je een certificaat hebt, pizza's kunnen bezorgen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de tuin branche
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent goed met websites, misschien kun je daar iets meer mee gaan doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of het wat is hoor maar :

in een bloemen winkel
supermarkt
vakken vullen

misschien als je op een sport zit kan je daarmee bij kleinere kinderen helpen?

Toegevoegd na 1 minuut:
IK WENS JE HEEL VEEL SUCCES!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Productiewerk, hebben ze altijd wel iemand nodig!