Mag je naast je gedeeltelijke ziektewet van je baan nog wel een studie volgen met stagedagen?

Dus je zit gedeeltelijk in de ziektewet bij je werk, maar daarnaast doe je nog wel een andere studie (heeft niets met je werk te maken) met daarbij behorende stagedagen? Mag dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Of het mag.. Dat weet ik niet; lijkt me van niet, als je niet kan werken, kun je ook geen stage lopen, uit de werkgever gezien. Dus moet je je weer beter melden. Je baas betaald mee aan jouw ziekte, dus heeft ook naar mijn idee het recht om te zeggen dat je dan geen stage mag lopen.. Of gewoon je baan opzeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het je genezing niet belemmert, en je kunt het opvoeren als werken op therapeutische basis.......
Maar dan nog lijkt het mij verstandig om e.e.a. in overleg te doen.