Hoeveel zijn de verzendkosten met dhl van de USA naar NL

Het gaat om schoenen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
het gewicht en de dimensies van de doos waar het in verpakt zit is belangrijk om te weten.

Het beste antwoord

Dat is afhankelijk van de grootte en het gewicht van de doos.

Denk trouwens niet dat je er met verzendkosten alleen al bent. Bij het ontvangen van het pakketje kom je ongetwijfeld tot de vervelende ontdekking dat je er ook nog eens invoerrechten over mag betalen.

Bij mij was dat destijds 30 Euro voor twee leuke sportshirts, ja toen was de deal op eens een stuk minder leuk dan dat die in eerste instantie leek...

Toegevoegd na 6 uur:
" Kopen via internet of postorder buiten de Europese Unie (vanaf 1 december 2008)
Koopt u goederen via internet of bij een postorderbedrijf buiten de Europese Unie? En is de waarde van de goederen € 22 of minder (exclusief vervoers- en handelingskosten)? Dan hoeft u geen douanerechten en geen omzetbelasting te betalen.
Is de waarde van de goederen € 22 of meer, maar niet meer dan € 150 (exclusief vervoers- en handelingskosten)? Dan hoeft u bij invoer geen douanerechten, maar wel omzetbelasting te betalen.
Is de waarde meer dan € 150 (exclusief vervoers- en handelingskosten) dan moet u douanerechten en omzetbelasting betalen. Tot en met 30 november 2008 hoeft u geen belastingen bij invoer te betalen als de waarde van de goederen niet meer is dan € 22). Zie ook: Kopen via internet of postorder door particulieren
Goederen ontvangen van particulieren buiten de Europese Unie Ontvangt u in Nederland goederen verzonden door een particulier buiten de Europese Unie. Dan hoeft geen belastingen bij invoer te betalen als de waarde niet meer is dan € 45. Deze vrijstelling van belastingen is niet gewijzigd."

http://www.ditisamerika.nl/vakanties-en-reizen-naar-amerika/goederen-invoeren/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jammer,
Had net een amerikaanse site gevonden die ook in nederland bezorgt.
Dacht ik nikes van 180 voor 90 te krijgen

Andere antwoorden (1)

kun je hier op vragen
https://dhlshipnow.dhl.com/FCIS/faces/templates/getaquote/GetAQuote.jspx