Hoe worden tommy hilfiger jassen vervoerd van china naar nederland?

Per boot zou je haast denken, maar het lijkt me ook mogelijk per vliegtuig aangezien ze licht zijn qua gewicht

1.3K
ronron1212
een jaar geleden
Allemaal in containers is het goedkoopst
Ritsuka
een jaar geleden
Ik denk dat per containerschip het goedkoopst is
tinus1969
een jaar geleden
Het is soms verbazingwekkend wat er per vliegtuig wordt vervoerd.... De bosbessen bij de AH bv.
TurfGraver
een jaar geleden
Denk dat bosbessen eerder bederven dan jassen.

Antwoorden (1)

Tommy Hilfiger jassen worden waarschijnlijk vervoerd per vrachtschip of vliegtuig vanuit China naar Nederland. Het exacte transportproces is echter niet bekend en kan variëren afhankelijk van de logistieke partner van het bedrijf.
9 maanden geleden