Hoeveel kost het om een pakketje van 2 kilo te versturen naar Griekenland?

De onvang van het pakketje is 30cm x 20cm x 20cm en het moet worden verstuurd naar het eiland Zakynthos. Ook wil ik dat het er snel ik (max. 5 dagen) Alvast bedankt voor het antwoord. :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Adresseren en frankeren
Het verzenden van een Internationaal Pakket Plus is eenvoudig. U gaat met uw pakket naar het Postkantoor of TNT Post Servicepunt. Daar wordt u een ‘doordruk’ formulier (3 vellen) overhandigd dat u moet invullen, het verzenddocument P2320. Hierop vult u de gevraagde gegevens in, zoals naam en adres van de persoon naar wie u het pakket stuurt. Het eerste vel houdt u zelf als verzendbewijs; de twee resterende vellen worden door de baliemedewerker op het pakket geplakt.

Aanleveren
U kunt uw Internationale Pakket eenvoudig versturen via een TNT Post Servicepunt of het Postkantoor. U mag voor het verzenden uw eigen verpakking gebruiken, maar kunt op het Postkantoor ook een speciale verzenddoos kopen voor extra bescherming tijdens het transport. Klik hier voor een TNT Post vestiging bij u in de buurt.

Maten en gewichten

■Maximumgewicht: 20 kg
■Maximale lengte: 150 cm;
■Lengte + grootste omtrek (niet gemeten in de richting van de lengte) maximaal: 300 cm.

Tariefzones

ROW 1 Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland, Zwitserland

0-2 kg € 18,80
2-5 kg € 25,00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie link... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
0-2 kg EUR 18,80
2-5 kg EUR 25,00
Via prio internationale post buiten europa, griekenland valt in groep 1.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben wel bang dat het langer als 5 dagen duurt.
Een brief naar belgie is al 2 a 3 dagen onderweg bijvoorbeeld.
Misschien kun je het via een koerier doen als het echt belangrijk is maar daar betaal je ook flink voor ( al is dit al niet goedkoop)

Toegevoegd na 2 minuten:
duurd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
Brieven naar Belgie doen er gewoon lang over , dat zegt niets over post naar Griekenland.
Ik heb een tijd op een bedrijfspostkamer gewerkt, en dan kom je er achter dat afstand niet altijd een rol speelt.
(Zelfs de belgen zelf klaagden over de duur van de overkomst. Ik woon redelijk dicht bij de grens en heb gehoord van belgen die de post voor Nederland hier op de bus deden, of hier een postbus hadden voor nederlandse post
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duurt... :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kunt het beter zelf haast gaan wegbrengen :-) dan heb je er nog wat aan.