Wat zit er in de cabine van een vrachtwagen?

Ik neem aan dat er een slaapgelegendheid is.. maar wat nog meer?

Toegevoegd na 1 minuut:
*slaapgelegenheid*

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.3K

Het beste antwoord

Ja eigenlijk teveel om op te noemen maar zal het proberen.

- Bed met een zeer goed matras soms zijn er zelfs 2 bedden als er met 2 chauffeur gereden wordt dan heeft ieder een eigen bed

- Magnetron

- Koelkast ( box )

- TV

- Radio

- Standkachel

- Standairco

- Koffiezetapparaat ( heb zelfs al senseo`s voorbij zien komen )

- 230 volt aansluiting voor laptop enz.

- Waterkoker

- Kluis voor waardevolle spullen

Dit zijn de meest gangbare luxe spullen natuurlijk kan hij ook met de wagen rijden maar het lijkt idd soms meer op een vakantie bungalow.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Sommige vrachtwagenchauffeurs hebben in de cabine veel apparatuur, zoals een magnetron, koffiezetapparaat of televisie. Soms is er ook een slaapgelegenheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eenskeertje gezien dat er een plank stond waar de chauffeur kan slapen. Voor de rest niet. Als je dat plek noemt gelijk dat plekje achter de stoel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie wel dat je niet weet waar je het over hebt. De vrachtwagens van tegenwoordig zijn net een rijdend hotel.
Een vette -1
In de moderne vrachtwagen zit bijn alles wat een chauffeur nodig heeft.
Een klein koelkastje,,en een magnetron,koffiezetapparaat.
Zelfs een tv,het ontbreekt hem aan niks.
Alleen een douche dat ontbreekt er nog aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel, kijk en huiver.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk alleen een slaapgelegenheid en misschien voor eten en drinken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoonlijk foto-lijstjes met foto's van dierbaren en vaak een vaasje met kunstbloemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat er in een cabine zit ligt aan het doel van de vrachytwagen/trekker. Bij alleennationaal vervoer zal er in het algemeen een sobere cabine gebruikt worden met heel goede stoelen voor chauffeur en bijrijder.
Uiteraard kan je af fabriek kiezen voor wat luxe opties maar de praktijk is dat de chauffeur zelf zorgt voor extra elektronica in de cabine.
Internationaal vervoer is een ander verhaal, dan moet de chauffeur verplicht rusten tijdens de rit en is er vaak een goed bed voorhanden en zal de cabine luxer zijn ingericht.
Kijk eens op de site van bekende fabrikanten zoals Daf, Volvo en Scania. Hier zijn diverse cabines te bekijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En natuurlijk een "bakkie"!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En pornoblaadjes niet te vergeten :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooie cadeautjes die hij gekocht heeft voor zijn liefhebbende vrouw die hartstochtelijk naar hem uitkijkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt een beetje van het gebruik en doel af. Bij truck zoals bijvoorbeeld een Scania Topline voor internationaal vervoer in Europa meestal,
1 onder en 1 boven bed,
Radio, cd speler, bakkie, Senseo, magnetron, koelkastje, diepvriezer, 220v aansluiting, standkachel en standairco. TV en dvd speler, navigatie tussen de 360 en 700 pk en één ezel achter het stuur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vrachtwagens van vandaag de dag zijn voorzien val alle denkbare technische snufjes. Er ontbreekt niks aan.
Goeie airco, ruime slaapgelegenheden (vaak voor 2 personen), comfortabele bestuurdersstoel (vaak ook voor medepassagier), veel ruimte, boordcomputer, navigatie, tv (via sateliet), pc aansluiting, koffiezet machine, veel lampjes, veel bagageruimte, gordijnen, en ga zo nog maar even door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een cabine zit dat gene wat je voor het type vervoer wat je doet nodig is en dan nog wat de chauffeur graag wil.

En soms 2 bedden als men samen rijdt.

Maar zoals vroeger koken naast de wagen zie je alleen nog wat oostblokkers en spanjaarden en portugezen doen.

Een magnetron en koffiemachine en koelkast zijn geen luxe meer. Sateliet TV, Standkachel(Die werkt zonder de motor voor als je stilstaat). Bergruimte om lang van huis te zijn.

Ik kon mijn passagiersstoel omdraaien zodat ik aan een tafeltje kon zitten.

Veel meer heb je niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn verschillende soorten vrachtwagens die alleen in nederland rijden bv asfalt wagens hebben geen slaapcabine chauffeurs die internationaal rijden hebben wel een slaapcabine en soms wel een koelkast. Rijden ze veel buitenland dan heeft hun werkgever een uitgebreide vrachtwagen waar een koelkast magnetron tv in zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie vergeten de tachograaf :P hahaha of een hoe heet dat ding waar je dat pasje in doet haha.
waar je in belgie het meest gevreesde land voor vrachtwagens vaak streng op gecontroleerd wordt :P