Ik wil een zeer groot (hoek)beeld van 75 x 75 x 75cm laten verzenden, is dit wel mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Denk je wel aan de verzekering?

Antwoorden (2)

Ja, verzenden is (bijna) altijd mogelijk. De grootte en het gewicht zijn bepalend met welke vervoerder het pakket mee kan.
9 jaar geleden
Het formaat is niet zo groot als jij denkt. Het past gemakkelijk op een standaard pallet van 80x120. Je zal echter een vervoerder moeten inschakelen die dit soort zaken vervoert, maar daar zijn er genoeg van. Geef wel aan dat je geen laadmogelijkheid hebt (heftruck) en dat ze het dus op moeten halen met een vrachtauto met klep en palletwagen. Informeer eens bij een DHL naar de mogelijkheden.