hoe kom ik achter de juiste site voor mijn track & trace nummers?

Ik kocht op 26 mei twee items op Ioffer, en kreeg van de verkoper twee track & trace nummers:

RD071405674CN en RD071402247CN. Deze komen waarschijnlijk uit China.

De items zijn nog steeds niet aangekomen, en ik kan de nummers nergens vinden. De verkoper wijst me de site niet, waarschijnlijk omdat hij geen Engels spreekt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Chinese post, zie hier:
http://track-chinapost.com/startairmail.php

Ik vrees dat je (opzettelijk?) een verkeerd nummer hebt gekregen. Dit nummer is twee jaar oud.

Toegevoegd na 2 minuten:
Trackingnummers van de Chinese post beginnen met een R en eindigen op CN. Dus dat klopt wel.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe ben je daar achter gekomen? Als dat zo is, kan ik beter NU een zaak beginnen via Paypal, dan de gebruikelijke 45 dagen wachten.
SimonV
10 jaar geleden
RD071405674CN gaf één keer aan dat het pakje twee jaar geleden naar Japan verstuurd was. Maar daarna krijg ik steeds de melding dat de Chinese post het pakje niet ontvangen heeft.
Op zich niet interessant: je hebt niets ontvangen en het is aan de verkoper via track & trace te bewijzen dat je het pakje ontvangen hebt. Dus ik zou inderdaad maar een claim openen bij Paypal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank. Het betreft dus TWEE pakjes van dezelfde verkoper (totaal 50 dollar). Ik heb eerst een aantal keren IOffer benaderd zonder resultaat. Ook heel vaak een boodschap voor de verkoper op IOffer gezet, (ook om mezelf in te dekken uiteraard) zonder antwoord te krijgen. ZOJUIST twee claims ingediend bij Paypal. Zij gaan contact opnemen met de verkoper. Ben benieuwd!