Als je bij de Media Markt iets op zaterdag dag bestelt, komt het dan op zondag aan?

Of komt het dan op maandag/dinsdag aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
18K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf wel gehad dat we zondag via internet bestelden en nog dezelfde dag het op konden halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is ophalen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PostNL en de meeste koeriersdiensten werken niet op zondag.

Het beste antwoord

Nee. Iets wat op zaterdag of zondag besteld is wordt op dinsdag afgeleverd.
Een voorradig product dat op werkdagen vóór 22:00 uur besteld is en met iDEAL, creditcard, PayPal of via rembours betaald wordt in de meeste gevallen de volgende dag bezorgd, maar dat is met uitzondering van zondag.
Amadea
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Mediamarkt verstuurt per PostNL en PostNl bezorgt dit jaar ook op maandag pakketjes:
https://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/nieuwe-postbezorging/maandagbezorging Hopelijk heeft Mediamarkt z'n site niet bijgewerkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PostNL komt niet overal op Maandag pakjes bezorgen. Bestel vaak bij verschillende bedrijven maar mijn pakjes komen altijd op Dinsdag. Woon in een vrij grote stad in Overijssel.