Hoe kan ik de inhoud van een evelop beschermen ?

Ik wil een nieuwjaars lot opsturen maar als je de evelop voor een lamp houdt kun je zien wat er in zit.

Wat moet ik er omheen doen ?

Ik wil hem Donderdag avond op de bus doen en vrijdag om 17:00 word hij geleegd, en de evelop komt van Gelderland-oost en moet naar Den Haag
komt hij optijd aan ?

Toegevoegd na 30 seconden:
Evelop = evenlop

Toegevoegd na 13 minuten:
envelop...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
.......... Bedoelde envelop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon een dubbele (verjaardags-)kaart er om heen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gezien de slechte kwaliteit en de service van de postnl kan je beter geen dingen van waarde versturen. Weg is pech.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb vanuit Den Haag ook een lot ontvangen
en ik heb op mijn envelop ook een afzender opgezet, als het mis gaat krijg ik hem terug

Het beste antwoord

Ik zou hem donderdagochtend op de bus doen want 's avonds is er ook een brievenbusleging en dan heb je een dag meer. In principe moet je brief zaterdag aankomen en anders maandag. Verder kun je het lot gewoon in een A4tje vouwen, dan zie je er niets meer van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké een A4tje. Volgens mij legen ze niet op donderdag 2de kerstdag ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk je dat onzin verkondig ofzo? Ik werk bij de post en welke post moeten ze dan bezorgen morgen?
http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/onefield.aspx?ofq=brievenbusleging+kerst&btnZoek=
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt allen. Je zag niks in de evelop inderdaad, en hij is ook veilig aan gekomen

Andere antwoorden (5)

Vouw er een stuk aluminiumfolie van een keukenrol omheen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zekerheid van het moment van bezorgen heb je nooit. De score bij post nl is 98%. De inhoud zou je kunnen verbrgen tussen wat zwaarder papier of gewoon tussen een kerstkaart dat valt het minst op!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je wilt dat niemand iets ziet van buiten, gebruik dan 2 enveloppen. Een kleine envelop waar je een brief in doet normaal gesproken en die stop je in een "A4" envelop. Gegarandeerd dat je niets meer ziet! En doe er geen kerstzegel op, dan duurt 't langer, met een gewone 1-postzegel erop dan moet het goed gaan.

Wat je ook nog kan doen is de envelop aangetekend versturen, maar dat kost weer meer [€7,70], maar is het wel tot €50 verzekerd bij vermissing of schade en hij wordt dan ook sneller bezorgd/aangeboden.

Bezorging
"Aangetekende post bezorgt PostNL van maandag tot en met zaterdag. PostNL streeft ernaar om uw aangetekende post de volgende werkdag te bezorgen, maar we kunnen geen garanties geven."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om de inhoud te camoufleren is er een heel eenvoudig truckje: vouw er een stuk krantenpapier met veel tekst omheen.
Kost niks en werkt perfect, probeer het maar eens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stukje karton d'r omheen, dan maak je er een brievenbuspakketje van. (maximaal 3cm dik)