Dat kunnen verhuisbedrijven doen. Die zijn er niet alleen om complete inboedels te verhuizen, maar kunnen ook voor kleinere klussen ingeschakeld worden.
10 jaar geleden
Ik heb erg goede ervaringen met www.methortsttransport.nl. Deze halen en brengen grote objecten tegen een acceptabele prijs. € 62,- incl BTW Excl zeeland en Waddeneilanden. (Door logistiek kan het wel wat langer duren dan bijvoorbeeld DHL) Maar die rekenen haast het 3 voudige.

Toegevoegd na 7 minuten:
Genoemde prijs is palletprijs, de staffelprijs, word wel lager v/a 2 pallets.