De Renault Rapid (oftewel de Renault Express) werd geleverd tot 2000. Tweedehandsjes zal je nog wel kunnen vinden, zowel in de personenuitvoering als de bestelwagenvariant. Even oude alternatieven zijn bijv. de Citroën C15 (geleverd tot 2002.) Nieuwere alternatieven zijn bijv. de Renault Kangoo (van 1997 tot heden, verschillende fases/phases gebouwd.) Ook zijn er nog talloze andere personen en bestelwagenbusjes zoals de Citroën Nemo/Berlingo, FIAT Fiorino/Qubo, Peugeot Bipper/Partner, Ford Transit Connect, Nissan Kubistar, Opel Combo, Volkswagen Caddy, SEAT Inca en nog meer anderen. Bijna alle zijn zowel nieuw als tweedehands verkrijgbaar, en in verschillende uitvoeringen en prijsklassen. Voor een nieuwe zou je op de sites van de betreffende merken kunnen kijken, voor tweedehands auto's zou je bijv. op www.gaspedaal.nl of www.marktplaats.nl kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Renault Express is een klein model bestelwagen dat tussen 1986 en 1999 werd geproduceerd door het Franse Renault. In Duitstalige landen is de Express geleverd als Rapid en in Groot-Brittannië en Ierland als Extra.

Je zult ze zeker tweede hands kunnen kopen.