Zolang er staat dat je pakketje nog in het sorteercentrum ligt krijg jij niet je pakketje. Staat er dat chauffeur onderweg is, dan wordt het afgeleverd op die dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou het kunnen worden afgeleverd op die dag.
Helaas heb ik de laatste paar weken andere ervaringen... Pakketje stond vrijdag al op: "chauffeur is onderweg" Ik ben benieuwd waar die vandaan moest komen, want pakketje was maandag pas binnen (en nee, hij is niet langs geweest, er was continue iemand thuis).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heeft de chauffeur zeker een vroeg weekend willen hebben en gedacht komt maandag wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarschijnlijk, maar het lulligst was dat hij dan wel meldde dat hij langs was geweest maar het pakket niet kon afleveren...
We stonden te springen om het pakket en zijn zowel vrijdag als zaterdag de gehele dag thuis geweest. Maar goed. Jouw antwoord is gewoon goed, dus +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het je dwars zit, een klacht indienen, omdat zijn verhaal dan niet klopt aangezien jullie wel thuis waren.