Als je bij Conrad iets op vrijdagavond (voor 21:00) besteld, wanneer krijg je het dan binnen?

Ik heb daar vrijdagavond iets besteld (was op voorraad), maar vroeg me dus af wanneer ik dit dan zou krijgen. Voor meer info, hoor ik het graag!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
normaal op maandag maar i.v.m Koninginnedag op dinsdag

Antwoorden (2)

Op de site zeggen ze erzelf over dat particuliere klanten 2-4 dagen kan duren.
Wij werken samen met vervoersbedrijf PostNL. Alle bestellingen worden verzonden door middel van pakketpost.

Levertijden:

Particuliere klanten - 2 tot 4 werkdagen
Zakelijke klanten - 2 tot 3 werkdagen
De bezorgtijden van postnl zijn van maandag t/m vrijdag ( 09:00-21:00 ) en op zaterdag (09:00-17:00).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus wanneer krijg ik het dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dinsdag op z'n vroegst, want maandag wordt er geen post bezorgd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar er staat van maandag t/m vrijdag. Hoe zit dat dan?
MissBiggie
11 jaar geleden
Vandaag is een feestdag, dan wordt er ook geen post bezorgt want we praten hier over werkdagen. En aan gezien er 2-4 werkdagen staat, kan je het op zn vroegst woensdag verwachten ... Dinsdag 1e dag, woensdag 2e dag ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je het niet via de website volgen? Want als je het vrijdag voor 21.00 besteld hebt zou het idd pas woensdag binnen kunnen komen vanwege het langere weekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vandaag nog niemand gezien. Morgen dus.
MissBiggie
11 jaar geleden
Vandaag was ook pas de 1e dag hè.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je MissBiggie?
MissBiggie
11 jaar geleden
Gisteren (dinsdag dus) was pas de 1e dag (2-4 WERKdagen). Heb je vandaag wat ontvangen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dus wanneer denk je dat het zal komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanwaar toch die min, anyway. Het komt er wel. Alleen door het langere weekend duurt het even wat langer. Plus het feit dat er 2 tot 4 dagen voor staan wat erg ruim is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hem vandaag binnen gekregen
Ik denk woensdag op z'n vroegst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vandaag nog niemand gezien. Morgen dus.
MissBiggie
11 jaar geleden
Vandaag is het pas dinsdag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dus woensdag. Dat is morgen.
MissBiggie
11 jaar geleden
En? Heb je wat ontvangen vandaag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dus wanneer denk je dat het zal komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vandaag iig niet meer ;) Wacht maar rustig af deze week.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al een verzendbevestiging gekregen? Ik was er vandaag trouwens op 5 min afstand... Had wel ff willen aanbellen voor je!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hem binnen.