hoe lang duurt het voordat iets uit Hong Kong in Nederland is?

Ik heb op Ebay een paar dingen uit Hong Kong besteld hoeveel dagen zal het duren tot het hier is?

Toegevoegd na 2 uur:
En hoe land zal iets uit Honolulu duren?
Bij Honk Kong staat trouwens Standard Int'l Shipping heeft dat er iets mee te maken?
En bij Honolulu dit: USPS First Class Mail
Heeft iemand ervaring of iets waarmee ik het te weten zou kunnen komen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Die uit Honolulu kwam vandaag aan.
Hoe lang zal het nog duren voor Hong Kong? En waarom duurt die langer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

normaal is het binnen 1 hooguit 2 weken in Nederland, mits het een beetje normale afmetingen heeft.
De douane kan er echter ook nog eens 2 a 3 weken overdoen voor ze het vrij geven. De aflevering door de post zal dan nog hooguit 2 dagen duren.
Als je pech hebt mag je ook nog een soort van inklarings kosten betalen aan de postbezorger, die dat dan al voorgeschoten heeft aan de douane. Reken dus tussen 2 weken(snel) en 5 weken (lang)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik had het in 5 dagen, maar dat is per leverancier anders..

Contacteer je leverancier hierover, ik begrijp je onzekerheid, succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DHL: 4 of 5 dagen
Airmail: 1 of 2 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gisteren iets vanuit Hongkong ontvangen na 2.5 week. Ik had iets besteld op ioffer.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van Ebay vanuit Hongkong duurt tussen 1,5 en 3 weken.