Komt postNL 's avonds nog 'n keer als je overdag (of 's ochtends) niet thuis was om het pakketje aan te nemen?

het is een pakketje van totale waarde van meer dan 1000 euro, dus het wordt niet bij de buren geleverd...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

U krijgt een kaartje van PostNL in de bus dat zij of (a) in de avond komen of (B) het pakketje de volgende dag nogmaals aanbieden.

In ons dorp worden de pakjes alleen overdag aangeboden, dus nooit 's-avonds. Daarna (een dag later) halen wij het op het PostNL steunpunt in de lokale Bruna vestiging op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze bieden het de eerst volgende werkdag opnieuw aan. Ben je niet thuis. Dan gaat er naar en TNT servicepunt waar je het kan ophalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is krijg je een 'Niet-thuis Bericht' in je brievenbus. Daar staat een code op en die kun je hier invoeren: https://tracktrace.postnlpakketten.nl/Search/SearchBasic.aspx?lang=nl +je postcode.

Daar staat dan de status van de zending en je hebt de mogelijkheid om tot 22:00 uur ZELF aan te geven wat er moet gebeuren met je pakket. Als ik me niet vergis kun je tegenwoordig ook al een "vanaf-tijd" opgeven, dus je zou avonduren kunnen kiezen, of je laat het bezorgen op een ander adres, of je laat het bij een PostNL-balie afgeven en dan kun je het daar ophalen.

Als je niets doet komt de chauffeur de volgende werkdag terug om het nog een keer te proberen. Ben je dan ook niet thuis, dan gaat je pakket naar de meest dichtbijzijnde PostNL=servicebalie en kun je het daar ophalen.

Succes!