Voor een pakketje van 2kg betaal je € 19,30 , tussen 2 en 5 kg € 26,30 , tussen 5 en 10kg € 32,30 , tussen 10 en 20kg € 42,30. Dit zijn de prijzen voor 'n pakket met 'trackingcode'.
Het duurt ongeveer 8 á 10 dagen voor het pakket aankomt in Turkije.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kosten hangen af van gewicht en hoe groot het pakket is .
Kijk op parcel.nl en voer die gegeven in en dan zie je de prijs .