Duurt het wat langer om post te ontvangen uit Groningen als je in Noord-Brabant woont, en zoja hoelang ongeveer?

Ik heb iets besteld van marktplaats en hij zei dat hij het woensdag op de post had gegaan en er is dus nog niks binnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem aan dat je nog niet betaald hebt?
Amadea
12 jaar geleden
Dat had je donderdag, uiterlijk vrijdag eigenlijk hebben moeten ontvangen. Is degene bij wie je besteld hebt wel betrouwbaar?

Antwoorden (2)

Nee hoor, zo'n achtergebleven gebied is Brabant of groningen niet. Moet er toch in 1 -2 dagen kunnen zijn.
Misschien heeft die man geen tijd meer gehad
12 jaar geleden
Bezorgen van pakketten via de TNT(postNL) is 24 uur, maximaal 48 uur later... Vraag anders om een track&trace nummer, dan kun je zien waar het pakket zich bevind..