Hoe wordt brood vervoerd?

En hierbij bedoel ik de in plakjes gesneden loven die in die plastic-zakjes komen, niet zozeer bij de bakker (ook al moeten die vervoerd worden).
Hoe zorgen de vervoerders ervoor dat het spul niet beschadigd wordt? Want brood is wel zacht, vooral in plakjes-vorm.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

In speciale brood karren daar worden ze niet in geplet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ingepakt weet ik niet maar het zijn de zelfde karren als waar het brood in ligt in de supermarkt. Bij de bakker kun je die karren ook zien. Ze zijn lichtbruin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, b.v. Bij de Aldi staan ze gewoon in zo'n kar in de winkel. Het kunnen ook grijze eenlaags stapelkratjes zijn.
De broden worden in kratten gedaan en gestapeld op een karretje en zo vervoerd naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kratten zijn het. Op de ene foto liggen er paaseitjes in de kratten, maar daarin kunnen dus 4 broden naast elkaar liggen en daarachter nog eens 4 broden (soms kunnen er maar 3 op een rij). Op de andere foto zie je hoe de kratten gestapeld kunnen worden wanneer ze leeg zijn.