De TNT streeft ernaar dit binnen 24u te bezorgen, maar door omstandigheden kan het altijd iets langer duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, TNT, ik bedoel PostNL haha! En van Amsterdam naar Almere is even snel als andersom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
THANKYOUU :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Astyouuu!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24 uur klopt niet, als jij op vrijdag na de buslichting iets post, zal dat niet voor maandag bezorgd worden.
Meeste brievenbussen: voor 17.00 uur gepost, volgende dag bezorgd. Geldt voor heel Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewone brieven komen een dag later aan dan je ze verstuurd hebt (mits je ze post voordat ze de post ophalen). Het maakt niet uit waar je woont of waar de bestemming is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe duurt het binnen Nederland 1 werkdag (er wordt ook op zaterdag bezorgd), maar soms duurt het wat langer.