Dat kan meerdere keren per dag zijn,omdat er meerdere postbedrijven actief zijn. De tijden variëren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is het zo dat een bezorger de post voor 17 uur besteld moet hebben.
En dan ligt het er maar net aan welke bezorger je hebt en welke route die neemt.
Ik woonde ooit dichtbij een distributiecentrum. De post kwam altijd om half negen, behalve een paar weken per jaar, dan kwam ie pas om een uur of drie. Dan was de vaste postbode die duidelijk dichtbij het kantoor begon met bezorgen, op vakantie, en de vervanger begon aan de andere kant van de route ;-)

Andere antwoorden (1)

éénmaal in de ochtend. Hoe laat exact is niet te zeggem ligt aan het rondje wat de postbode moet doen en hoeveel post hij/zij heeft.

In vakantietijd werken er vaak oproepkrachten (of is er gebrek aan personeel), dus kan het wat langer duren.