Hoe kan het dat ik een referentie nummer heb gekregen dat niet geldig is?

ik heb wat besteld via internet, het is per post verstuurd met referentienummer 100013814, nou wil ik hem traceren vie deze site http://www.tnt.com/webtracker/tracking.do en dan zegt ie dat er geen gegevens zijn gevonden van deze zending, heb ik nou een neppe referentienummer ontvangen van de winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dat nummer klopt maar er moet een nacht verwerking bij de post overheen gaan eer dat je het kunt checken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik kom hier, http://www.tnt.com/webtracker/tracking.do

Er staat dat je een telefoonnummer kan bellen dus dat zou ik proberen.

Toegevoegd na 57 seconden:
EDIT: Dit staat er : Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden. Bel 0800 - 1234 voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je wel zeker dat het met TNT komt en niet via een andere bezorgdienst.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het 101% zeker.