Kan ik als ik iets op marktplaats koop ook betalen via de postbode? Zodat ik weet wat ik koop en alles veilig gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat is jammer genoeg geen garantie want je kan dan nog niet zien/controleren of de inhoud overeenkomt met datgene wat je denkt te hebben gekocht.

Het beste antwoord

Aan de verkopende partij vragen het pakket onder rembours te versturen. Jij betaalt dan aan de bezorger...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk niet dat een verkoper via marktplaats dat wil.
Meestal is het voor de koper eerst betalen en dan word het pakketje verzonden. Zodat de verkoper zeker weet dat hij zijn geld krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je proberen af te spreken met de verkoper. Dat is gewoon een andere particulier, dus wie weet lukt dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Je pakketje moet dan onder rembours worden verzonden. Toch geeft dat geen garantie dat alles goed is want... Je moet dus meer betalen voor het verzenden. Je betaalt aan de pakketdienst, maar je mag het pakketje niet open maken om te controleren. Als dus een verkoper jou een baksteen stuurt, je betaalt de rembours en maakt het open, ben je nog genept. Het heeft dus geen enkele zin om het zo te doen