hoeveel auto banden kan een mercedes sprinter laden, binnen het toegestane laadvermogen?

banden worden professioneel gestapeld,kruislings.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Laadvermogen delen door het gewicht van een band is het aantal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult eerder het maximale volume bereiken dan het maximale laadvermogen.
Wat voor banden vrachtwagen,auto,fietsbanden in vele maten verkrijgbaar.
Los daarvan zijn Sprinters er in zoveel uitvoeringen (verlengt,verhoogt,dubbel verlengt,chassis cabine met huif etc etc...) dat er op deze vraag geen antwoord te geven is,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo'n sprinter kun je helemaal volstapelen, autoband weegt zo'n 50 kilo, en een vrachtwagenband 150, en ik denk dat je ongeveer 1000-1200 kilo laadvermogen hebt, dus dat gaat wel goedkomen. En altijd voor de zekerheid even kijken, hij mag best wel laag hangen, als het maar niet te erg opvalt bij de politie.