Als je een van de drie delen kwijt bent, krijg je altijd alle drie de delen nieuw. Er zit dan namelijk een nieuwe duplicaatcode op en die moet op alle drie de delen hetzelfde zijn. De oude delen die je wel nog hebt zijn dan ongeldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De vraag zal zijn waarom je een kentekenbewijs opvraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kentekenbewijs vraag je aan als je bijvoorbeeld een deel kwijt bent.
Je zal moeten aangeven om welke delen het gaat en deze zullen na betaling worden opgestuurd.
Overigens moet je dan nog wel even aangifte doen van verlies/diefstal of wat dan ook bij de politie.