Als je post in de verkeerde kant van de tnt brievenbust stop, kom je post dan een dag later aan?

Ik heb dat vandaag gedaan helaas..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
58.2K

Het beste antwoord

De post komt altijd wel een keer aan.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De brief komt gewoon aan. Het kan misschien iets langer duren maar heb zelf gemerkt dat het net zo snel dan gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je als je de post in 'overige postcodes' doet, je post naar een ander sorteercentrum gaat dan als je de post in de andere doet (in mijn regio is dat 7000 t/m 9999, weet niet of dat overal hetzelfde is?)
Dus als je post in dat andere sorteercentrum komt, dan word diezelfde post, die dus verkeerd terecht is gekomen, door naar je eigen regio. Beetje vaag uitgelegd. Maar je post komt sowiezo aan. Misschien een paar dagen later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al stop je 'm in de correctie gleuf Floris, de garantie van bezorging op de volgende dag kan allang niet meer gegeven worden.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt net zo snel aan. In feite is de verdeling een voorsortering, waardoor niet alle post eerst gesorteerd hoeft te worden naar regionaal en niet-regionaal. Alle post uit de bus wordt in het dichtbijzijndste sorteercentrum gesorteerd, en bij de sortering zal direct duidelijk worden dat de brief bedoeld is voor regionaal, en zal vervolgens gelijk in de regionale sorteerder in het sorteercentrum gestopt worden. Van de post die niet regionaal is zal bepaald worden naar welke regionale sorteerder hij gestuurd moet worden. En voor jouw verkeerd geposte brief is dat de lokale sorteerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan inderdaad vertraging krijgen, als je pech heb.
Omdat als de zakken geleegd worden komt het niet op de plek waar het wezen moet. Als er voldoende personeel aanwezig is dan heb je de kans dat het op tijd gezien wordt en alsnog op de goede plaats gelegd wordt. En anders dan kan het dus inderdaad een dag vertraging oplopen. Groetjes van een gepensioneerde ex werkgever bij TNT- Post.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben dit eens getest.
De brief die in de 'verkeerde kant' van de brievenbus werd gepost, kwam inderdaad een dag later aan dan de brief die in de 'goede' kant werd gepost.