Ik denk dat dat juist in de bush bush makkelijker is dan elders. Je kunt niet een compleet oerwoud hermetisch afsluiten (dat lukt met een stadswijk al nauwelijks), of je zou een soort brandgangen moeten maken, daar loopgraven en dergelijke in moeten aanleggen, voorkomen dat er vliegtuigjes overkomen, zorgen dat er geen tunnels kunnen worden gegraven, rivieren en waterloopjes controleren op boten en zelfs (zoals laatst) onderzeeërs - ik denk dat dat niet te doen is.
Dus er zijn altijd manieren om te bevoorraden, en zolang de FARC geld heeft, zullen er mensen zijn die dat regelen voor ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn altijd wel manieren om zulke dingen te omzeilen en daarbij doet geld (hoe komen ze daar aan? ) wonderen. Ook i.v.m. oogjes dichtknijpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grootste bronnen van inkomsten voor de FARC zijn ontvoeringen en drugshandel.
Mensen in het criminele circuit doen alles voor geld, dus ook voeding en drinken midden in de bushbush brengen.

Soms gebeurt het ook dat ex-leden of andere mensen die ooit betrokken waren bij de FARC bevolen wordt voeding te brengen, omdat anders hun familie wat wordt aangedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De farc heeft onder een deel van de overwegend arme bevolking nog een vrij grote aanhang en koopt in het gebiedt waar zij heersen hun proviand.