Waar vind je een (eenvoudig) bootreisje op een mooie boot?

Ik ben op zoek naar een bootreis voor 1 dag of 1 middag. Het hoeft niet voor heel veel mensen te zijn, minimaal 2 en het liefste dat een hond ook mee mag.
Ik vind een heleboel cruises, maar dat zijn van die hele grote boten en de prijzen lopen daardoor ook op. Er hoeven geen honderden mensen mee, maximaal 25 (en een hond dus!). Dus zo'n enorme witte boot hoeft niet.
Vandaag zag ik een geweldige boot in het water liggen: http://www.lanouvelleetoile.com/
Helaas gaat het bij deze boot om een reis van meerdere dagen. En ook een reis die per seizoen veranderd, het is de bedoeling dat we gewoon in Nederland blijven.

Het liefste dat je kan opstappen op een plaats naar keuze, maar in ieder geval in Noord Holland.

Iemand tips, of enig idee waar ik zoiets kan vinden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Antwoorden (4)

Ik vind Rederij Stiphout wel iets voor je. Deze biedt veel mogelijkheden m.b.t. de keuze.
Zie deze site:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziet er goed uit, helaas kost het 11.000 euro om naar Noord Holland te komen... iets te duur dus :)
www.zuiderzee.eu mocht dat niks voor je zijn, neem gerust contact met ze op, zij kennen veel collega's en mogelijkheden.
En die hond, als het een lieverd is moet dat geen probleem zijn, wel even aangeven dat je die mee wilt nemen.
Het schipperspaar zijn twee aardige mensen (vrienden en ex collega's van me)

Toegevoegd op 26-04-2009 13:49:37
Oh ja, afvaart Monnickendam of Den Oever, afkankelijk van periode in het seizoen, hoogseizoen D.O. ivm zeilen op het Wad
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets minder qua tijdsduur is een binnenvaart over de Dieze in Den Bosch. Info VVV.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij hebben een middagje leuk gevaren op de Loosdrechtse Plassen en De Vecht.
Mooie boot, gezellige bar, niet belachelijk duur.
Voor 'n groep van 25 kun je bij de rederij een rondvaart op maat bestellen, je kunt ook als individu meevaren op een tochtje.