Kan de kabel beschadigd zijn door de klemmen van de Monteur ?

Mijn JDM CITY DE LUXE (invalide auto) had een probleem met de ingebouwde Webasto kachel vanmorgen kwam hier een monteur voor die is is ruim 1 uur bezig geweest het was niet geheel op te lossen maar de kachel deed het weer hij reed weg en ik moest gelijk naar een afspraak ik startte mijn auto en een hoop geknetter en een hoop rook en 5 meter en ik stond stil auto deed helemaal niks meer monteur was nog in de straat dus auto in zn vrij naar de stoep gereden er was een kabel helemaal gesmolten dus volledige kortsluiting waar door mijn auto helemaal niks meer doet kan dit veroorzaakt zijn door de monteur die de kabels om door te meten op die kabel had geplaatst ? of is dit idd gewoon dikke pech ?

Lang verhaal maar hoop ik wel duidelijk en hoop op een antwoord..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer
TurfGraver
6 jaar geleden
Zal niet door meten komen. Mogelijk wrl door "oplossing" van kachel probleem.
Oorzaak van sluiting zal achterhaald moeten worden om hoer antwoord op te kunnen geven.

Antwoorden (1)

Kán dit ? Ja dat kán !

Maar dat is wat anders dan: heeft de monteur het ook gedáán.
Dat is niet per definitie zo. De mogelijkheid van 'dikke pech' bestaat uiteraard ook.

Technisch onderzoek zou bewijzen kunnen leveren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je reactie uit onderzoek is gebleken dat de monteur het heeft veroorzaakt gelukkig is mn auto opgheaald en word hij gerepareerd en kost het mij geen geld helaas wel mn vakantie in het water gevallen maar die word waarschijnlijk nog vergoed