Kan iemand mij meer vertellen over een psychologische test die je krijgt als je machinist wilt worden?

Ik wil graag machinist railvervoer gaan doen en ik word dan medisch en psychisch getest. Medisch lig ik niet wakker van maar wat houd het psychische in? Blijkbaar zakken er veel mensen voor, is het dan echt zo moeilijk? Ik heb mijn havo diploma en ik heb een jaar hbo gedaan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer
1.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
Reactietest - op div knoppen drukken beide handen en voeten
Naar beeldscherm kijken en als er iets veranderd ook op knop drukken
Persoonlijke vragen
Rekensommen
https://forum.ns.nl/off-topic-32/psychologische-keuring-bij-sollicitatie-7338

Antwoorden (1)

Psychologisch heeft niets met opleiding of niveau te maken, maar met mentale weerbaarheid. Ik kan me zoiets voorstellen als: schiet je snel in de stress, kun je presteren onder druk, kun je omgaan met onverwachte situaties, ben je (wel eens) depressief?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mentaal weerbaar ,onder druk presteren .o.a. Lijkt me niet eenvoudig