Wat is het dichtstbijzijnde treinstation vanaf Zaagmolendrift, Rotterdam?

Ik ga samen met een vriendin naar een badhuis in deze straat, maar we gaan met de trein en willen dan graag te voet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer
Ivana
6 jaar geleden
Station Noord (Als dat nog bestaat tenminste) :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan het beste bij R'dam Centraal eruit en dan tram 4 of 8 nemen en bij de Zwaanshals eruit. Als je een aansluiting naar R'dam Noord per trein wil, ben je langer onderweg + de loopafstand is groter.

Antwoorden (2)

Het dichtstbijzijnde stations is Rotterdam-Noord. Van daaruit heb je echter maar beperkte treindiensten, alleen uit de richting Gouda/Amsterdam. Naar Rotterdam-Centraal en Rotterdam-Blaak heb je meer verbindingen, deze zijn beide ongeveer even ver van de Zaagmolendrift af. Het hangt er van af waar jullie vandaan komen, welke handiger is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Rotterdam Noord is het dichtstbijzijnde treinstation.

Vanaf Rotterdam Noord is het zo'n 1,5 kilometer, zo'n 20 minuten lopen.