Hoe zou je permanent wonen in een camper zo goedkoop mogelijk kunnen doen?

Dus permanent wonen in een camper met zo min mogelijk kosten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K

Antwoorden (1)

Het kan denk ik, maar aan enige kosten ga je niet ontkomen.

(a) Op veel parkeerplaatsen langs snelwegen is het toegestaan om je voertuig 24 uur, soms 2 dagen te parkeren. Je parkeert daar gratis, maar je moet wel geregeld verkassen.
(b) vraag iemand verlof om de camper voor een zeer bescheiden vergoeding op haar erf te zetten.
(c) geen idee of je dit in Nederland wilt doen, maar in sommige landen mag je lang kamperen, mits niet te dicht langs een (hoofd)weg. Afhankelijk van waar het is zul je toestemming van de eigenaar nodig hebben. Zie de bronnen; bij bron canada de reactie van Luongo lezen!
(d) misschien kun je om onafhankelijker te zijn, investeren in een zonnepaneel op het dak? dan hoef je niet naar een camping om stroom bij te tanken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Prima tips. Toch lijkt het me lastig als je af en toe water nodig hebt om te wassen/douchen.