is het zichtbaar dat ik v power heb getankt op de DKV tankpas-afschrift die mijn werkgever ontvangt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste,
Via onze website kan je precies zien wat er gespecificeerd is op de factuur. Alles verloopt via onze e-reporting een vrij uitgebreide service die wij onze klanten leveren http://bit.ly/1IgmP9K. Mocht je meer informative willen dan kan je uiteraard contact met ons opnemen via het nummer op de website! Met vriendelijke groet, DKV Euro Service

Antwoorden (1)

Ja, brandstofsoort staat op de rekening. Op de tankpas wordt door de werkgever toestemming voor de soorten brandstof gegeven. Ik mag sinds kort geen v-power meer tanken en moet zelf afrekenen als ik het toch tank. Maw, als je het kunt tanken is er toestemming voor gegeven.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar de werkgever ziet dat ook aan de duurdere prijs.
paulus811
8 jaar geleden
De werkgever weet echt het prijsverschil tussen een tank euro 95 en v-power niet.