Mag je skateboarden in openbare gebouwen?

Zoals een treinstation, winkel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
1.8K

Het beste antwoord

Dat zal liggen aan het beleid van het (openbare) gebouw in kwestie. In bijna alle gevallen zal skatenboarden uitgesloten worden in de regels. Anders zal er wel een regel zijn die bepaalt dat aanwijzingen van personeel/beveiliging altijd opgevolgd moet worden.

http://www.denhaag.nl/home/bewoners/to/Huisregels-openbare-gebouwen-gemeente-Den-Haag.htm

http://www.nieuwegein.nl/11218/huisregels-stadshuis-voor-iedereen/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Treinstations en winkels zijn geen openbare gebouwen
Dus nee je mag er niet skateboarden of fietsen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik een winkel open en deze bombardeer als skategelegenheid mag je daar skaten wat je wil. Daarnaast lijk je nu een soort te zeggen dat je dus openbare gebouwen wel mag skaten, dat zal afhangen van de opgestelde regels. http://www.denhaag.nl/home/bewoners/to/Huisregels-openbare-gebouwen-gemeente-Den-Haag.htm De gemeente vraagt u: -niet luid te bellen in de ontvangstruimte van de openbare gebouwen en bij het telefoneren anderen niet te hinderen.
-niet mobiel te bellen aan de balies.
>>niet te skaten, rolschaatsen, skeeleren of steppen in het gebouw. Dit geldt ook voor kinderen. Of iets wel of niet mag lijkt me een afspraak tussen degene die het pand beheert en diegene die het bezoekt. Zover ik weet is er geen algemene regel die skaten of etenswaar al etende binnenkomende verbied. Als een beheerder/eigenaar het niet met de actie eens is kan hij de bezoeker vragen te stoppen/het pand te verlaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een indoorskatepark is ook vaak een niet-openbaargebouw.