Hoe kan ik zorgen dat de belastingdienst de blokkade bij het RDW opheft?

Ik heb een blokkade bij het RDW op mijn BSN nummer door de belastingdienst omdat ik openstaande motorrijtuigbelasting had. Dit is netjes betaald nu. Alleen nou vraag ik me af hoe lang het wel niet duurt voor die blokkade bij het RDW word opgeheven... Verschillende keren de belastingdienst gebeld en ging een andere afdeling over waar ik niet mee door verbonden kon worden en zouden me tot 3 keer toe terug bellen maar dat doen ze niet.... Dus heeft iemand hier een antwoord op mijn vraag??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
21.7K
Markdj
een jaar geleden
Hoe heb je dit nog opgelost?

Antwoorden (1)

@Reddie als je meer dan 5x de motorrijtuigenbelasting niet betaald dan komt er een blokkade en kun je geen nieuwe kentekens op je naam laten registreren. Dus niet alleen een auto, maar alle voertuigen en aanhangers e.d.