Hoe gaat de levering van upc in ze werk als je online bestelt?

Ik weet dat de postbode het pakket komt brengen maar hoe bevestigen hun dat ik de persoon ben want kon daar niks over vinden, moet ik ID tonen of €0,01 pinnen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja je moet idd ID tonen en €0,01 pinnen(wij hebben ook UPC)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok bedankt moet ik even snel me id vinden want ze komen vandaag al en alles zit nog in verhuisdozen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze zijn net geweest, hoefde geen id te tonen of te pinnen :S
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh echt?
Heeft degene die het al had aangevraagd dat misschien al gedaan?
Bij ons had mijn broer het besteld maar die had al vantevoren alles geregeld met ID en pinnen.
Ze hebben dat toch sowieso nodig?
Nou ja mooi dat het goed is gegaan!;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of heb je het zelf gedaan?
Dan snap ik het niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf besteld en in ontvangst genomen

Antwoorden (1)

Als er niets over de levering de modem en andere netwerkapparatuur staat dan kun je aannemen dat het een normaal pakket is dat niet aangetekend is. Dus geen ID of 1 eurocent pinnen.

Ik heb pas een pakket gekregen van een KPN glasvezel compleet en dat was bezorgd bij de buren. Dus geen ID of andere poespas.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor het aanvragen van een abonnement dien je wel je te legitimeren.