Als je via DHL zakelijk een pick-up boekt van 4 pakketten en ze halen er drie op worden er dan drie of vier pakketten gefactureerd?

Ik heb zakelijk een boeking gedaan dat er morgen vier pakketten worden opgehaald door DHL (Europlus). Echter is er een pakket afgevallen. Moet ik nu wel betalen voor vier pakketten? (facturatie gaat via de zaak)

9 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor zover ik weet betaald je bij DHL alleen de daadwerkelijke vervoerde pakketten. Dus als er na bestelling van de chauffeur nog een pakket bijkomt of afvalt is dat geen probleem.
Tenminste zo gaat het bij ons op het werk.

Het beste antwoord

Het boeken maakt niets uit, al zet je het 5x geboekt in je systeem..
(Zullen ze misschien gaan zeiken over het voor niets rijden)

Maar alleen de opgehaalde pakketten worden geregistreerd, en daardoor ook gefactureerd. Dus alleen wat opgehaald en afgeleverd is.. NIET wat je hebt geboekt.