Over het algemeen wel maar het zijn en blijven natuurlijk stereotypen.

*Campers rijden vaak in een oude Mercedes of BMW.
*Petjes (tjappies) vaak in een kleine opgevoerde auto (vaak in een spuuglelijke kleur).
*Bij Audi's werkt vaak het knipperlicht niet (zegt ook wat over de bestuurder).
*Ik zie bijna nooit mannen in een minivan rijden.
*Mede-Nederlanders met hun roots in Suriname/Antillen zie je vaak in een glimmende BMW.
*Oudere mensen rijden vaak in kleine auto's die hoog zijn (bijvoorbeeld Opel Agila), blijkbaar geven zij dus niets om een mooie auto ;-)
*Vaak zijn de bestuurders van cabrio's hele "foute" oudere mannen, of hun 20 jaar jongere vrouw/vriendin.

Elke type mens heeft wel iets bij een bepaald type auto, wel grappig als je er over na gaat denken.

Ik zelf rijd in een Hyundai Coupe (1997) ben benieuwd wat voor "type" ik bij hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pfft..mijn knipperlicht werkt prima.. En wat zegt dat over mij dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oei, een Hyundai.
En ik ben geen foute oudere man, whahaha. In sommige van je antwoorden herken ik wel wat. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk,dat je een "knipperlicht"relatie hebt Cindy?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zuinige autobezitters? De auto zelf was niet duur, maar hij rijd (door mijn zware rechtervoet) 1 op 10, ben vergeten te zeggen dat dit mijn eerste auto is.

Andere antwoorden (15)

Ik vind bij sommige type's echt wel.

Ik ken een jongen die rijdt in een mercedes en ik vind dat ook precies bij hem passen, ik kan het niet uitleggen maar een andere auto staat hem gewoon domweg niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
En met de bmw vind ik het ook opvallend, daar rijdt ook niet ieder type in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker wel, kijk maar eens wat voor types je ziet rijden in een zwarte vw golf, vrijwel altijd jonge gasten om maar een voorbeeld te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een saab rijder is ook altijd een bepaald type.
Van middelbare leeftijd of ouder,en evt een pijp in zijn mond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja is echt zo hihi :-)
Ja, ik ken twee kunstenaars die allebei verliefd zijn op de snoek. Vind dit zelf ook mooie auto. Zeker voor die tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, Rolls-Royce en Bentley-rijders zijn echt 'anders'.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, rijke mensen rijden in een dure auto en arme mensen gaan met openbaar vervoer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker. Ik had er zoeen. Die paste helemaal bij mij.

Toegevoegd na 1 uur:
"Als je auto's met mensen zou kunnen vergelijken, is de Volvo een knoestige, wat onhandige man, met haar in zijn oren, die, als hij eenmaal na een paar glaasjes loskomt, verschrikkelijk geestig blijkt te zijn en ook nog goed kan dansen."

Aldus de diep betreurde Martin Bril.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh Mooi! + Hoe ziet een volvorijder eruit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Als je auto's met mensen zou kunnen vergelijken, is de Volvo een knoestige, wat onhandige man, met haar in zijn oren, die, als hij eenmaal na een paar glaasjes loskomt, verschrikkelijk geestig blijkt te zijn en ook nog goed kan dansen." Aldus de diep betreurde Martin Bril.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahaha, leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha geniale omschrijving van de Volvorijder en past ook helemaal bij het plaatje van de auto! +1
ja wij hangen erg aan de sixties dus onze auto is ook een oldtaimer

hoef je ook geen wegenbelasting te betalen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel een auto is heel vaak een persoonlijk gekozen symbool. Zelfs als je alleen maar geld hebt voor een heel oudje, ben je nog heel kritisch over het uiterlijk ervan
Dit is de mijne...echt m'n 1e keus karretje
En daarvoor had ik dit...

Toegevoegd na 2 minuten:
Had ik zelf beschilderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een bepaalde mening over een bepaalde compensatiebehoefte bij Hummer-rijders....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een neger rijdt graag BMW :)
Oudere Surinamers zullen bijna altijd een Japanner rijden.
Aso's willen graag een VW Golf
Notarissen rijden graag een Jaguar
Sjonnies rijden graag een oude Mercedes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja en varkens in een veewagen, whahaahaa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat doet u nou buurman? :)
Ik zie ook vaak sjonnies in een opgevoerd Golfje zitten, met 2 uitlaten en zo'n konijnensticker achterop van de playboy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zouden die bepaalde type,s best wel willen, maar
dat lukt niet iedereen altijd, omdat je daar dan ook een prijs voor moet betalen.
Dus dan maar wat goedkoper,en niet in het type auto
wat je graag wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker!
Ik kom met mijn 2cv wel eens op meetings, en gezamelijke kampeer-weekendjes. Het leuke daarvan is dat iedereen gelijkgestemd is, en over het algemeen veel dezelfde soort interesses hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, de directeur van T&T rijdt in een Toyota Prius.
Sommige mensen hebben namelijk totaal geen interesse in auto's!