Hoe stuur ik mijn pakket van 60 bij 60 bij 17 cm het goedkoopst naar Duitsland?

Ik ben particulier en het pakket is max. 2 kg. Omdat het een retourzending is kan ik geen kleinere doos gebruiken. Iemand een idee? De opties die ik nu heb zijn nogal prijzig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Verzendt het via dhl. De afmetingen die je geeft worden geaccepteerd, het tarief naar Duitsland is €12,50 en de overkomst is 4 a 5 dagen. Je kunt alles op de site van dhl regelen en het pakket kun je tegen meerkosten laten ophalen of je geeft het af bij een servicecentrum.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik hoop dat dit goedkoper is dan je opties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13 euro met postnl, lijkt me goed te doen