Hoeveel kost het om een tram te bedrukken?

Ik ben op zoek naar de gemiddelde bedrukkingskosten van een tram?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Het beste antwoord

Hierbij de tarieven van een bedrijf dat tramreclames verzorgt. Zie de afbeelding.

Waarschijnlijk kan in overleg een aangepaste afspraak worden gemaakt over de reclame, bijvoorbeeld de duur van die reclame.
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Dat zijn de opbrengsten niet de kosten.
Antoni
10 jaar geleden
Nee, hoor! Ik heb een deel van het tarievenoverzicht van het bedrijf als afbeelding bij mijn antwoord geplaatst. Dit zijn de tarieven die klanten aan dit bedrijf moeten betalen voor het laten verzorgen van tramreclame. Het volledige tarievenoverzicht van de diensten van het bedrijf is te vinden op deze website http://www.exterionmedia.nl/Global/NL/00%20website/Exterion%20Media%20-%20Tariefkaart%202014.pdf. Het gaat echt om tarieven, want onderaan het overzicht staat nog een toelichting op de tarieven vermeld: "Bovenstaande tarieven zijn exclusief BTW. Wijzigingen voorbehouden. Bekijk onze product- en aanleverspecificaties op www.exterionmedia.nl Op al onze transacties zijn, met uitsluiting van uw algemene- of inkoopvoorwaarden, de algemene verkoopvoorwaarden van Exterion Media van toepassing, te vinden op pagina 63 van deze brochure. U kunt onze algemene verkoopvoorwaarden ook vinden op onze website: www.exterionmedia.nl."
ronron1212
10 jaar geleden
Dat zijn tarieven die een klant betaald om zijn advertentie op de tram te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja en verder kom je waarschijnlijk ook niet want de kans dat er een insider van een dergelijk reclamebedrijf/bestickeringsbedrijf op GV zit is volgens mij niet zo groot.
ronron1212
10 jaar geleden
Dus weten we niet wat het kost want in het tarief zit een winst voor het vervoersbedrijf en het reclame bureau.
Antoni
10 jaar geleden
Ik zie niet in waarom de vraagsteller geen klant zou zijn. De genoemde tarieven zijn kosten voor een klant van een bedrijf dat zo'n tramreclame kan verzorgen. De vraagsteller vraagt naar die kosten, zo is mijn indruk.