Kun je ergens fouten in een route van een navigatiesysteem doorgeven?

Het gaat in mijn geval om een Mio navigatiesysteem. Deze geeft ook de maximum snelheid aan, maar ik heb al een paar plaatsen waar deze gegevens niet kloppen. Waar kan ik eventueel wijzigingen doorgeven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken de Mio niet, maar vrijwel elk navigatiesysteem kan foutjes doorgeven aan de fabrikant. Even in je menu zoeken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tijd voor een update

Het beste antwoord

Hallo Sunny,

Dat kun je melden bij Teleatlas. Hieronder zie de link. Hier kun je het invullen, dan kijken ze het na en passen indien nodig het aan in de volgende update.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super! Dit is wat ik zocht. Het belangrijkste was dat de maximum snelheid bij ons in de straat aangegeven wordt als 80 km/u, terwijl het 50 km/u is. Ik heb het nu doorgegeven, hopelijk doen ze er wat mee.