Mijn auto heeft een Wax-oyl behandeling ondergaan met welk middel kan ik de auto wassen zonder de wax aan te tasten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Het beste antwoord

Uw auto blijvend jong met een Waxoyl behandeling met 3 jaar garantie op glans en kleur! Door deze lakverzegeling is de lak beter bestand tegen negatieve invloeden van buitenaf, zoals schadelijke UV straling, zure regen, modder, pekel en luchtverontreiniging. Door een grondige behandeling met Waxoyl blijft de laklaag diep glanzen en blijft de kleur behouden. Reinigen met een goede autoshampoo is voldoende voor een blijvend resultaat. U bespaart dus aanmerkelijk op uw onderhoudskosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon een mild afwasmiddel is genoeg.
Onderstaande link is wel interessant voor gebruikerservaringen. Best wel grappig om te lezen hoe tevreden sommigen zijn, en hoe ontevreden de anderen zijn.