kan je een extra coach aanvragen als je je pas al in bezit hebt? (rijbewijs 17 jaar)

Ik heb laatst mijn rijbewijs gehaald maar ik ben nog geen 18. Daarom moet ik een begeleiderspas aanvragen. Ik heb 1 van mijn ouders als coach aangegeven maar wil ze er allebei op hebben staan. Kan ik er nog een extra coach bij opzetten? of moet ik dan een nieuwe pas aan vragen? Ik weet wel dat je er 5 op kunt hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Dan moet je een nieuwe begleiderspas aanvragen en alle coaches opnieuw opgeven. De kosten hiervan zijn €35,-.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan wel. De pas kan je opnieuw aanvragen bij RDW en kost 35,- De oude pas blijft in die tijd wel gewoon geldig en mag je met je andere ouder dus ook gewoon rijden.