Kan ik mijn quad laten overschepen vanuit Canada?

Ik ben van plan om een Quad te kopen bij een bedrijf op Ebay die Svennneo heet, Maar er staat ook dat ze alleen in Canada kunnen leveren. Zou ik op een bepaalde manier hem toch kunnen overschepen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Poet
10 jaar geleden
Vraag bijvoorbeeld even hier. Zijn doen transport Canada-NL
http://www.wimbosman.nl/service_center/transport_canada/zeevracht.aspx

Antwoorden (1)

Als ze alleen in Canada leveren heb je waarschijnlijk pech, zou hem gewoon in NL kopen, iets verschepen naar andere kant van wereld kost veel geld en veel risico, anders kan je via een tussen persoon die je kent in Canada als ontvang adres invoeren en dat hij hem verstuurt naar jou, maar dit zal ik allleen doen met familie of goede vrienden, en niet met een vage kennis.