kan je als je de nummerplaat, het merk, de kleur en de natonaliteit van de wagen kent die persoon opsporen via internet?

ik stel deze vraag omdat ik op vakantie was en daar een jongen heb gezien maar ik ken zijn naam niet ik ken alleen al de gegevens van in bovenstaand e vraag. de auto is van zijn vader want hij was met zijn ouders op vakantie;

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is echt jammer dat je z'n naam niet weet. anders had je het zo kunnen proberen via facebook of google

Antwoorden (2)

Helaas voor jou kun je de jongen zo niet opsporen. Alleen verzekeringsmaatschappijen en overheidsinstantie’s kunnen dmv kenteken de persoon achterhalen. Op de website van het RDW zijn alleen maar de autogegevens te achterhalen. Als het een buitenlandse auto was, kan ook alleen de politie of een verzekeringsmaatschappij deze persoon achterhalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Suzanne geeft een goed antwoord, ik vul alleen aan dat het in bepaalde landen absoluut onmogelijk is voor burgers en in andere landen bijna ook zodra er geen misdrijf in het spel is. Een Amber Alert wordt niet verstuurd in NL als iemand z'n vakantieliefde mist helaas... Wel balen voor je! Je kunt het op zoekmachines proberen maar ik denk dat je op kenteken niet ver komt.