Kan je ergens in Amsterdam bij de Wibautstraat gratis parkeren? Of voor een laag tarief?

Ik moet hier maandag t/m vrijdag heen van 9.00 tot 16.00
Aangezien het per uur 4 euro is, wordt dit onbetaalbaar..
Ik kan niet zomaar even 150 euro per week uitgeven aan parkeerbonnetjes..

Weet iemand of je hier in de buurt ergens gratis kan parkeren? Of voor de helft van de prijs per uur..? (scheelt toch weer)

Of is er een mogelijkheid ergens in Amsterdam gratis te parkeren en een rechtstreekse tram te nemen naar de wibautstraat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
5K

Antwoorden (3)

Goedkoop zijn ook de tranferia rondom Amsterdam. U kunt hier parkeren voor maar 8 euro per dag. U krijgt er ook nog 5 gratis retourtickets OV naar het centrum van de stad bij. Te weten dat zo'n kaartje al gauw een paar euro is, dan is het parkeren wel degelijk gratis. Kijk bij de P+R regeling Transferia.
http://www.centrumparkeren.nl/amsterdam/gratis-parkeren

Toegevoegd na 3 minuten:
Vanaf Zeeburg bijv is het dan nog wel 21 min met de bus 37. Valt wel tegen.....

Toegevoegd na 6 minuten:
Gratis gaat niet lukken: In alle Amsterdamse stadsdelen binnen de ringweg A10 en bepaalde delen buiten de ring geldt betaald parkeren. Gratis kunt u buiten de ring A10 parkeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat valt vies tegen..
21 minuten..
En ik haat het OV, het liefst geen OV..
Maar ik zal het als optie in gedachten houden, bedankt voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toch weer vreemd: iemand geeft precies hetzelfde antwoord op je andere vraag en krijgt een plus en ik mag het eerst met twee minnen doen. De eerste min stond er al binnen een minuut. Het is toch gewoon een antwoord? Waarom is dat nu weer niet waardevol?
Gratis parkeren kan je bij van der Made weg en vanaf daar per metro naar Wibautstraat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! dat is maar 5 minuutjes met de metro zie ik.. Dat ga ik maandag maar even uitproberen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Betere optie als er plek is om 9 uur maar volgens de google reisplanner is het 12 min met de metro, 54? Maar een goede optie om mee te beginnen, al moet je nu dan wel weer betalen voor het ov.
Nee BIJ de Wibautstraat kan je niet gratis parkeren. Het hele centrum is betaald gebied. Wel kan je in bijvoorbeeld nieuw sloten gratis parkeren en met het OV naar de stad in 10 minuten