kan je verzend kosten bij het postkantoor betalen als je een pakketje verzend?

kan ik als ik een pakketje naar Engeland stuur ook contant de verzend kosten bij een postkantoor betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
Antoni
10 jaar geleden
Hoe zou je het anders willen doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo wordt dat altijd gedaan ja ;)
ItisILeClerc
10 jaar geleden
ja dat kan, je hoeft niet af te wassen in de keuken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ach als dat met die donkere serveerster is vind jij dat vast niet erg ItisILeClerc?

Antwoorden (1)

Ja hoor, dat kan. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan (wel naar andere landen, maar dat maakt niet uit).

Meestal moeten er postzegels op. De medewerker plakt de postzegels er voor je op, jij betaalt gewoon de postzegels.

Een enkele keer komt er een of andere sticker op waar stempels op worden gezet. Daarmee zijn de kosten voldaan. Jij betaalt dan de kosten van die sticker met de stempels.

In alle gevallen kun je dus gewoon ter plekke alle benodigde kosten betalen.

Cryofiel
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij worden bij een pakketje juist vrijwel nooit postzegels geplakt. Voor pakketten is een speciale verzendsticker, deze kun je contant afrekenen
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik heb beide vormen meegemaakt. Waar dat aan ligt, heb ik nooit nagevraagd, want dat interesseerde me niet. Mij ging het erom DAT mijn pakketje zou worden verstuurd; HOE dat moest worden geregeld, laat ik altijd graag aan de experts over.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt verschillende keuzes. Ik heb wel eens pakketjes gezien met 20 postzegels, ook prima; zolang er maar betaald wordt. Tegenwoordig wordt wel vaker een sticker gebruikt, maar lang niet door iedereen. Er bestaat namelijk ook een internationale postzegel speciaal voor naar het buitenland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een pakketje wat niet door de brievenbus kan heeft een sticker, geen postzegels want je moet dit afgeven op het postdinges.