Waar kun je het best parkeren in de buurt van het Dortmund Stadion?

Hallo Allemaal,

zaterdag bezoeken wij een wedstrijd van Dortmund.
Waar kun je het best parkeren? Bij het stadion? Of toch verder er vanaf?
We gaan er in ieder geval op tijd heen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
17.1K

Antwoorden (1)

Hallo Tiny,

in de buurt van het Signal Iduna stadion zijn er rond de 10000 parkeerplaatsen, die wel te betalen zijn. Deze zijn direct bij het stadion.

Er zijn ook gratis alternatieve parkeerplaatsen. De universiteit heeft een groot parkeerterrein (Parkplatz Otto-Hahn-Straße, A45 Ausfahrt Eichlinghofen bzw. B1 Ausfahrt Barop). Er is ook een Megastore met gratis parkeerplaats (Dortmund-Hörde, Felicitasstraße). Borussia Dortmund biedt van beide plaatsen een gratis shuttle service naar het stadion aan.